Driftstatus
DPG Sikker Post

Normal drift

Servicen vil normalt være tilgængelig
24 timer i døgnet, 7 dage om
ugen, hele året.

Leverandøren foretager dog Iøbende vedligeholdelse
onsdage mellem
kl. 18 og 22.

Vigtig information om nyt OCES3-certifikat til Digital Post som gælder fra 24/11-2025

Digitaliseringsstyrelsen har informeret om, at nyt OCES3-certifikat til Digital Post sættes i drift fra d. 24/11-2025. Læs hele nyheden her:

https://digitaliser.dk/digital-post/vejledninger/oces-certifikater

Hvis din organisations DPG-løsning driftes i DPG’s hostingcenter, skal du intet foretage. DPG teamet håndterer overgangen til det nye Digital Post OCES-3 certifikat for dig.

Hvis din organisation derimod selv hoster og driver egen DPG-løsning i egen infrastruktur, skal DPG-løsningen klargøres af dig inden den 24/11-2025! Vi har udsendt klargørings-information og -vejledning på mail, men har du ikke modtaget mailen, så kontakt venligst DPG’s servicecenter med det samme, så vi kan gensende informationen til dig.

Send os blot en mail på servicecenter@sikker-post.dk eller opret en sag via https://servicecenter.sikker-post.dk/.

Mvh. Dit DPG team!

Driftstatus Mit.dk

Se driftsstatus på forsiden af Mit.dk
www.https://mit.dk/

Driftstatus e-Boks

Se driftstatus for e-Boks
https://status.e-boks.com/

Driftstatus MitID Erhverv

Se driftsstatus på forsiden af Mit.dk
https://mitid-erhverv.dk/support/driftstatus/

Driftstatus Datafordeler

Se driftstatus for Datafordeler
https://datafordeler.dk/drift/meddelelser

 

Spørgsmål?

Ring til DPG på tlf.: 70 20 62 80

Eller log-in i servicecenteret